תפריט ראשי

מדריך - דף ראשי

דיאטת שרינק נועדה למי שכבר הבין שקסמים לא יתרמו לירידה במשקל ושטרנדים נוצצים המוגשים בעטיפה של "סוד", בדרך כלל גם מכילים בתוכם אשליה.

מי שהצליח להפחית משקל ולשמור עליו בטווח ארוך הם אותם אלה שהבינו ש"נוסחאות קסם" יש רק באגדות ושכדי לסגור את העניין אחת ולתמיד נדרש שינוי אמיתי. שינוי שמגיע מתוך מקום פנימי, כנה ורציני, בלי ניסים ונפלאות ועובד לפי משוואה פשוטה: השקעת מאמץ = ירידה במשקל. השאלה היחידה היא איך משקיעים את המאמץ בצורה נכונה על מנת להשיג תוצאות ביעילות מקסימלית.

מדריך זה נכתב באופן ממוקד למטרת ירידה במשקל וכולל ארבעה חלקים עם הידע הבסיסי הנחוץ לתהליך הרזייה אפקטיבי, וכן הנחיות פרקטיות לביצוע:

א. זיהוי והבנת הבעיה  "אני לא אוכל/ת הרבה ועדיין לא יורד/ת במשקל. אצלי הבעיה כנראה תורשתית".

ב. תת המודע וכוח השפעתו "הצלחה בטווח הארוך מחייבת הבנה בסיסית של אופן פעולת התת מודע ומנגנוני הפיצוי שלו".

ג. עיקרון מאזן השובע "המפתח להצלחה הוא הימנעות ממצבי קיצון של רעב ושובע והתכנסות תמידית אל קו החיוניות. אפליקציית שרינק היא כלי שנועד לעזור לך לנהל את המאזן הקלורי בקלות ותרגיל אותך להלך על קו האמצע כבדרך שגרה".

ד. צעדים פרקטיים לביצוע "ניתן להתגבר בהדרגה על כל המכשולים הפסיכולוגיים באמצעות ניהול עצמי נכון והתמדה בגישה פרואקטיבית".

 

המשך לחלק א'

שרינק © 2017